Sunday, March 25, 2012

Masa Belajar bermula

Sebenarnya post ni dah lewat, tapi aku pedulik apa kan, suka hati aku la nak tulis ke idak.


bermula 5 Mac 2012 aku bertukar status menjadi seorang pelajar Sarjana Muda. Tetiba minggu lepas aku kerja sambil relek, terus ke mode fenin laa... apa nak buat dah rezeki datang bergolek, kena la terima dengan azam yang kuat untuk meneruskan penghidupan sebagai seorang pelajar.


setelah 3 minggu aku masuk kelas, macam dah full plak aku nyer RAM ni dengan input input yang berlebihan ni. iye la... mode kepala masih dalam area kerja, kena tukar dengan cepat untuk mode belajar. memang ketinggalan sikit aku dari pelajar yang apply dari diploma, lagipun diaorg nie dah ada mode belajar.


aku plak lebih suka tak nak rushing sangat la belajar nie, so semester ni aku ambik 5 kursus aje dan aku drop la semua MATH yang memeningkan kapla tu. apa nak buat tak boleh masuk la itu MATH, bukan sesaje tak nak ambik. next sem aku berazam untuk lebih bersedia dengan cara mengcopy semua note member aku yang ambik MATH tu pada semester ini...





btw ini la gambar di kad pelajar aku... nampak muda sikit sebab baru cukur misai dan janggut daaaa...

Oklah.. nanti sambung plak pasal belajar ni...







0 comments:

Post a Comment

Say whut you want, but be responsible on whut you said...